Bied support op afstand met Zoho Assist 

Met Zoho Assist kun je eenvoudig en snel ondersteuning op afstand bieden via webgebaseerde on-demand sessies. Hiermee beheer je externe computers efficiënt en verbeter je zo de klanttevredenheid.

Wat is Zoho Assist?

Zoho Assist is dé software voor ondersteuning op afstand op bedrijfsniveau. Hiermee kunnen bedrijven wereldwijd veilige, cloudgebaseerde support op afstand bieden. Maak eenvoudig veilige on-demand verbindingen met externe pc’s, laptops, mobiele apparaten en servers, en lever een eersteklas klantenservice-ervaring.

De voordelen van Zoho Assist 

  • Verkort de oplossingstijd en lever uitstekende service 
  • Software installatie niet nodig om sessies op afstand te starten
  • Werk gemakkelijk met meerdere beeldschermen 
  • Start de computer op afstand op elk moment tijdens de sessie opnieuw op 
  • Deel uw scherm met meerdere apparaten en besturingssystemen 

Zoho Assist functionaliteiten 

On-Demand Ondersteuning

Klanten kunnen gemakkelijk deelnemen aan ad-hoc sessies zonder voorafgaande installaties. De toegang kan worden verleend via een e-mailuitnodiging. 

Vanaf elke locatie

Met de mobiele Zoho Assist-app ben je niet langer gebonden aan je werkplek. Door de gebruiksvriendelijke app kun je ondersteuning bieden op afstand vanaf elke locatie. Beheer onbeheerde computers direct via je mobiele telefoon.

Meerdere Communicatieopties

Bied persoonlijke support voor je klanten door een livechat tijdens een sessie te starten of communiceer via spraak- of videochat om problemen sneller op te lossen.

Flexibiliteit en aanpassingsvermogen 

Zoho Assist is een toonaangevende software voor on-demand ondersteuning die eenvoudig aan te passen is aan jouw bedrijf. Je kunt het portaal beheren en aanpassen met uitgebreide functies die aan al je behoeften voldoen. Personaliseer met je bedrijfslogo, favicon en e-mailsjablonen, zodat het past bij je branding. Pas ook je portaal-URL aan voor een sterke merkidentiteit. Met Zoho Assist is het eenvoudig om technici toe te voegen, gedetailleerde rapporten te genereren en een klantwidget op je website te plaatsen, zodat klanten makkelijk aan sessies kunnen deelnemen.

Antwoorden op je vragen

  • Wat is Zoho Assist?

    Zoho Assist is een cloudgebaseerde softwareoplossing voor ondersteuning op afstand. Hiermee kun je klanten overal ter wereld ondersteunen, ongeacht hun locatie, en externe computers beheren via onbeheerde toegangssessies op elk gewenst moment.

  • Waarom is Zoho Assist bijzonder flexibel?

    Met Zoho Assist kunnen klanten eenvoudig deelnemen aan een externe ondersteuningssessie, op voorwaarde dat hun computer met het internet is verbonden. Dit maakt het gebruik veel flexibeler, omdat andere remote desktopsoftware vaak een IP-adres of specifieke netwerkconfiguraties vereist om een sessie te starten.

  • Is Zoho Assist veilig?

    Ja, Zoho Assist is absoluut veilig. Het hanteert dezelfde veiligheidsnormen als die gebruikt worden bij online bankieren en betalingsverkeer.

  • Kan ik een gratis proefversie krijgen?

    Ja, je kunt je aanmelden voor onze gratis proefversie van 15 dagen. Tijdens deze proefperiode kun je profiteren van alle voordelen en functionaliteiten van Zoho Assist.

  • Wie heeft toegang tot het scherm in Zoho Assist?

    In Zoho Assist heb je tijdelijk toegang tot het scherm van je klant tijdens de ondersteuningssessie. Klanten kunnen op elk moment deze toegang intrekken, waardoor ze de controle over de sessie behouden. Dit garandeert hun privacy en biedt een veilige en comfortabele ondersteuningservaring.